Business planning

Companiile vechi înființate sunt diferite de startup-uri. Au o istorie, au produse, servicii și procese care funcționează sau nu, au un amestec de clienți fericiți și clienți nu atât de fericiți, de obicei, au o mică echipă de conducere executivă, unii angajați și probabil unii contractori.

Marea diferență este că întreprinderile consacrate au ceva de pierdut. Un nou plan de afaceri trebuie să treacă afacerea de la vechi la nou, fără a sparge toate lucrurile care funcționează deja.

Lucrăm cu întreprinderi mici, variind de la doar unul sau doi angajați până la zeci de angajați. Procesul nostru de planificare a afacerii este intens, aprofundat și foarte colaborativ. Oferim o viziune obiectivă, astfel încât planul dvs. final de afaceri să se bazeze pe realitate.

Colaborăm îndeaproape cu dvs. pentru a vă înțelege obiectivele și viziunea, apoi dezvoltăm o foaie de parcurs clară pentru afacerea dvs. pentru următorii ani.
Efectuăm cercetări independente, explorăm și propunem modalități alternative de a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de afaceri. Suntem consultanți, dacă trebuie să strângeți capital, vom evalua planul dvs. de afaceri din punctul de vedere al unui potențial investitor sau partener. Experiența noastră ne permite să identificăm rapid problemele și să le remediem cu mult înainte de a vă întâlni cu primul dvs. investitor.

În ciuda zvonurilor, planificarea afacerii este rareori simplă. Ea nu urmează un set îngrijit de pași ordonați, fiecare pas depinzând de ceilalți, astfel încât modificările „minore” aduse unei părți ale planului pot duce adesea la modificări „majore” într-o altă parte, care urmează apoi în cascadă prin restul planului.

  • Revizuirea afacerii

O analiză a afacerii îi ajută pe clienți să identifice oportunitățile de creare a valorii. Handerson a stabilit o metodologie extrem de eficientă pentru evaluarea oportunităților de îmbunătățire a rentabilității investiției, evaluarea capacității organizației de a oferi aceste oportunități și identificarea capacităților suplimentare care ar putea fi necesare pentru a realiza pe deplin beneficiile propuse.

  • Proiectarea strategiei

Un design de strategie îi ajută pe clienți să creeze strategii de segmentare a deciziilor și acțiuni asociate în sprijinul obiectivelor lor strategice și al indicatorilor cheie de performanță. Sunt utilizate mai multe tehnici și abordări diferite – de la metodologii bazate pe date și derivate empiric până la optimizare și practici de proiectare expert.

  • Revizuirea strategiei

Consultanța este un element continuu pentru a vă asigura că deciziile clienților dvs. continuă să adauge valoare afacerii dvs. O analiză a strategiei îi ajută pe clienți să realizeze în continuare valoare prin îmbunătățirea și perfecționarea strategiilor de decizie existente.

  • Evaluarea fraudelor

Colaborăm cu clienții pentru a efectua atât evaluări operaționale, cât și analitice ale eficacității strategiei actuale, care includ analize comparative, studii de validare și analize de profil și strategie pentru a obține recomandări specifice bazate pe schimbări în condițiile de afaceri, economice sau de piață.

  • Servicii de consultanță ad hoc

Este disponibilă consultanță specializată pentru nevoile specifice de angajament legate de tendințele industriei, reglementări, due diligence, benchmarking, planificare extindere, aprovizionare, monitorizare și raportare, modificare împrumuturi, fuziuni și achiziții, alocare de capital și strategii de stabilire a prețurilor.